اردوغان: در مبارزه با تروریسم صبورم

اردوغان: در مبارزه با تروریسم صبورم

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

اردوغان: در مبارزه با تروریسم صبورم

اردوغان: در مبارزه با تروریسم صبورم

  • اردوغان: در مبارزه با تروریسم صبورم

    رئیس‌جمهور ترکیه با دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در این کشور گفت: ترکیه از معدود کشوهایی است که در مبارزه با تروریسم صبور است.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی «خبر ۷» ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸۰ میلیارد دلاری در این کشور طی ۱۴ سال گذشته، سرمایه‌گذاران خارجی را به فعالیت در کشورش فراخواند.

    او دیروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید نوشابه کوکاکولا در اسپارتا گفت: به رغم تلاش برخی‌ها برای ایجاد ابهام درباره ترکیه، سرمایه‌گذاری‌هایی با ابعاد بین‌المللی در ترکیه صورت می‌گیرد و این مسئله‌ای با اهمیت است.

    رئیس جمهور ترکیه گفت: کسانی که به ترکیه اعتماد و در این کشور سرمایه‌گذاری کردند پشیمان نشدند و پس از این نیز نخواهند شد. حساسیت‌های ترکیه درباره موازین حقوقی در سطحی بسیار بالا‌تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است.

    اردوغان در ادامه سخنان خود، میزان سرمایه‌گذاری خارجی را در ترکیه در ۱۴ سال گذشته ۱۸۱ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: آژانس حمایت از سرمایه‌گذاری ترکیه و دیگر سازمان‌های این کشور، آماده هرگونه حمایت از مؤسسات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه هستند.

    او در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: کمتر کشوری را مشاهده می‌کنیم که به اندازه ترکیه در مبارزه با تروریسم خونسردی خود را حفظ کرده باشد. به رغم تهدیداتی که (در جریان کودتای نافرجام) ۱۵ ژوییه با آن مواجه شدیم، دموکراسی و اقتصاد ترکیه همچنان استوار و پابرجاست.

    رئیس جمهور ترکیه افزود: علت بسیاری از انتقادهایی که کشورهای اروپایی علیه ما مطرح می‌کنند، سیاست‌های داخلی این کشور‌ها است. هلند بدون هیچ ضرورتی به تنش در روابطش با ترکیه دامن زد. علت این اقدام هلند، انتخابات این کشور بود. اکنون نیز آلمان همین روش را در پیش گرفته است. تصور می‌کنم پس از انتخابات آلمان، آنان نیز به مواضع عادی خود بازگردند.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 13:31
بازدید : 327

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: